Wednesday, April 23, 2008

intro

Voi publica aici din cautarile mele in fotografie impreuna cu unele din experimentele mele fotografice. Comentariile si sugestiile voastre sunt binevenite.
Am inceput sa fac fotografii de cand eram mic, chiar daca nu stiam prea multe despre arta fotografica. Am inceput cu un aparat mic cu film de 35mm, marca Смена (pronuntat "smena") si care arata cam asa. Modelul era probabil diferit, insa cam asta foloseam. Dupa cum se vede, un aparat mic, foarte simplu fara oglinda in obiectiv. Imaginea se cauta "dupa ureche" oarecum fiindca nu exista o oglinda intre lentila si film spre a proiecta imaginea in timp real prin camera.
Asta era demult, aveam poate 8-9 ani.
Acum folosesc un Canon Digital Rebel xt din stoc. Fara prea multe adaosuri. Am imprumutat de la un amic doua obiective diferite, din care mai mult il folosesc pe cel lung (100-300), pe langa 18-55 care a venit cu camera. Am sa adaug si fotografii recente pentru critica. :)

No comments: