Thursday, May 1, 2008

Photoshop Express

Nu demult am descoperit ca Adobe a lansat o versiune publica si bazata pe internet a programului Photoshop. Se cheama Adobe Photoshop Express si il puteti gasi aici. Link-ul va duce direct la galeria mea unde puteti vedea una alta si unde am incercat sa vad ce posibilitati ofera. Un lucru care mi-a placut este ceea ce se numeste pop color si inseamna ca izoleaza o anumita culoare pe care o mentine, iar restul il transforma in alb-negru. Vedeti mai jos imaginile rezultate din procesul respectiv.



Asta face parte dintr-o serie imaginara cu camioane ce transporta tot felul de lucruri neobisnuite. Spun "imaginara" pentru ca doecamdata am doar 3-4 imagini.

Ceea ce mai puteti face cu aceste imagini unde izolam o anumita culoare este si modificarea acelei respective culori, mentinand in acelasi timp alb-negrul in restul imaginii.



































Pe langa modificarea culorilor in feluri neobisnuite mai sunt si distorsionari, aplicarea unui filtru "soft" (in mod digital si cu problemele ce vin cu lumea digitala, bineinteles)
Mai jos este o imagine de la "Scoala de Lucratori pe Stalpuri Electrice" care am crezut ca se preteaza oarecum la distorsionare din cauza multimii de stalpuri in acelasi loc.



Din oarecare motiv se pare ca nu totul merge ca pe apa. Imaginea de mai sus trebuia sa fie cea cu distorsionarile, dar vad ca originalul a ramas aici iar aici a ramas ceea ce vedeti mai sus. Ei, ei, Adobe, Adobe...

Update: 5 Mai 2008 Vad ca totusi link-ul cu imaginea pe care intentionam sa o public aici a fost reparat asa ca vedeti mai sus imaginea cu distorsionarile

No comments: