Thursday, May 1, 2008

pictura cu lumina



Ceea ce am descoperit este ca intr-un mediu intunecat pot sa las cortina deschisa pentru multa vreme (folosesc telecomanda pentru a o deschide si pentru a o inchide cand termin "treaba") si pot sa folosesc o sursa de lumina (i.e. lanterna) pe care o directionez dupa cum doresc pentru a crea diferite forme si efecte pe senzorul camerei. (DSLR)

Aici am unele incercari din care va voi arata unele mai jos. Cu ocazia asta am dat peste un efect extraordinar pe care am sa il elaborez mai tarziu si am sa vi-l arat. Intr-un fel mi se pare inovativ si ma bate gandul sa il registrez cu patent. Mmm, nu chiar, dar atunci cand voi avea ceva mai reusit am sa il public aici.
Mai jos sunt efectele cu lanterna. Patentu' vi-l arat mai tarziu, cand il am.
Comentarii?


No comments: